DerinDunya Haber Açıldı! Sizleri de bekliyoruz : DerinDunya Haber
DerinDunya Sözlük açıldı! Sizlerin de katılımını bekliyoruz...

İKİ BİN YILLIK TEŞKİLAT ORDU MU?

2

Yorumlar

  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 537
    Madem siyasi rant ti senin dandik kemal in elinde fırsat vardı niye değerlendirme di..yoksa çapı mi yemedi. .haa bu aralar yok yakinda çıkar bi hain lik peşindedir
    Teşekkür edenler (1)nevres
  • misafirmisafir Gönderiler: 193
    Niye ,neden ,kimin için savaşacağım?
  • BiKarıncaBiKarınca Gönderiler: 184
    YikaG dedi:
    15 Temmuz'u meşru göstermek için yazılmış bir yazı.
    15 Temmuz gayrimeşru mu ki meşru göstermeye çalışayım? 
    SAYGILARIMLA
    HAKAN CERAN
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 335
    Ağustos 5 düzenlendi
    Sevgili Hakan CERAN kardeşimi tebrik ediyorum. Oldukça güzel  Hatta Ahmet YOZGAT abimizi aratmayacak bir yazı olmuş. Emeğine yüreğine sağlık.  
    Teşekkür edenler (1)AhmetYozgat
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Bakın arkadaşlar,bu söyleyeceğimi çok kez söyledim.Beni takip edenler bilirler. ''15 Temmuz bir halk zaferidir,devlet zaferi değildir''.Tabii ki şehitlerimize gayr-i meşru demem.Onlar inşallah şehit olmuşlardır.O başka mevzu.Ben devletten bahsediyorum.Bu ayırımı çok iyi yapmak gerekir.İyi düşündüğünüz zaman ne söylemek istediğimi iyi anlayacaksınız.Fetö oluşumunu devletin en kritik ve kılcal noktalarına sokan ve sonrada halkı kullanan bir devlet başarılı olabilir mi?.Yüzlerce argüman sayabilirim size.Zaten bu belayı başımıza ekşiten akp hükümetidir.Burada Erdoğan'ın kahramanlığından bahsediliyor.Ne kahramanlık yapmış?.Ben tankın üstünde veya halkın yanında göremedim kendisini.Mustafa Kemal büyük taaruzda ordunun başında bizzat bulunmuştur.Tam 3 kere ölümden dönmüştür.Sayın Erdoğan neredeydi ?.Bu gerçekler bir gün tarihe intikal edecek.Şimdi zorunuza gidiyor ama yıllar sonra bu söylediklerim teker teker sorgulanacak.Sizin Erdoğan sevginiz gözünüzü kör etmiş malesef Türkiye uçuruma sürükleniyor.15 Temmuz ne ki !.Türk tarihi açısından yüzlerce binlerce kez olmuş olan isyandan başka bir şey değil.Büyük bir isyan ancak sadece bir isyan.Belki hiç biriniz inanmayacaksınız, ki inanmamakta da haklısınız,ben 15 temmuz günü sokağa çıktım.Ama bankamatiklere değil.Gidenleri gördüm kızdım.Daha sonra bir vatandaşın masum bir eri tokatladığını gördüm.Sonra dedimki ''yahu tamam biz vatan için sokaktayız iyi de er tokatlama ne alaka''.İçimde birşeyler ters tepti yanlış olduğunu hissettim ve eve döndüm gece 2 sularıydı.O gün yatmadım sonucu gördüm millet kazandı mutlu oldum.Sonra arkadaşımla demokrasi nöbetine gittim.İlk gün herşey güzeldi.Mehter marşları güzel kutlamalar falan hoşuma gitti.2.günden sonra Akp müzikleri Erdoğan müzikleri çalmaya başladı.Yine bişeyler hissettim.ve işte o zaman anladımki ''Akp bu olayı siyasi rant'a çevirdi''.Daha da iştirak etmedim nöbetlere.Siz sanıyormusunuz ki Fetö başarılı olabilirdi.Fetö kim ki ?.Zaten halk başarısız olsaydı devlet müdahele edecekti.O da olmasaydı 40 milyon Ulusalcı sokağa inerdi.Benim gibiler hariç.Yani sokağa çıkmayanlar.Çünkü biz bu ülkeyi ne Fetö ne de Retö dikdatörlüğüne bırakmayız.Zaten başarısız olunacaktı.Osmanlı rüyasından uyanın artık.Osmanlı bitti.Sadece kalbimizdee yaşatıyoruz.Tıpkı Anadolu Selçuklu gibi.Bu devletin kırmızı çizgileri,gizli kodları var.Onları çok iyi biliyorsunuz.% 50 inize çok güvenmeyin.Akp şu anda bu kodlarla oynuyor.Bu kırmızı çizgiler aşıldığı an da hükümeti kaybedersiniz.Akp şu anda devletin bekasını çiğniyor.Şimdi de 30 Ağustos ile ilgili bir provakasyon hazırlığı içindeymiş.İlerleyen zamanlarda ne olduğu ortaya çıkar.Aklınızı başınıza devşirin.Bu ülkenin kodları Mustafa Kemal Atatürk tarafından yazıldı ve bitti.Değiştirmek için 40 milyon Ulusalcıyı (Chp+Mhp tabanı) ezmeniz ve Tskyı bütün kuruluşları ezmeniz gerekiyor.Ayrıca bayrağı ve devlet ismini değiştirmeniz gerekiyor.Bunu yapamayacağınıza göre itaat etmekten başka yapacağınız bir şey yok.O yüzden gelin birlik olalım.Bu 30 Ağustos'u sizde bizim gibi içten kutlayın.Tüm dünyaya birlik mesajı verelim.''Mustafa Kemal ulu önderimizdir ortak değerimizdir'' mesajını verelim.Ozaman emellerine ulaşamazlar.Çünkü bu sene ki 30 Ağustos çok önemli.Belki de en önemlisi.15 Temmuz'un birinci yıl dönümden sonra kutlanacak çünkü.Kıyaslama yapılacak.Eğer sönük kalırsa ve provakasyonlar yapılırsa Akp kendi mezarını kazmış olacak.BİRLİK OLALIM !!
    Saygılar ve Sevgiler sunarım.Sert bir yazı olduysa da özür dilerim.
  • misafirmisafir Gönderiler: 193
    Cariyelik ve kölelik bakanlığı şart. Kolay değil 40 milyon ulusalcı varmış.
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 537
    Yikamatik kardeşim sen rahat ol..siz ulusalcı takımı sadece tencereye ve tavaya güzel vurma işinden anlarsınız. .suan a kadar bu vatan için ne yaptiniz. .en iyi yaptığınız şey ordu göreve. .40.milyon demişsin az oldu kardeşim bu vatana el kaldiracak insan 85 milyon u karşısında bulur. .

    Er e el kadirmis vatandaş. .o ne yapmis peki kurşun silmiş. .

    Bundan sonra bi tarafı yiyen varsa darbe yapsın. .İnanın geçen seferki gibi araya polis girmeyecek direk müdahale. .

    Darbe tarihi bitmiştir. .ben bu Türkiye de yaşıyorsam demokrasi içinde yaşarım. .

    Siyaset e beğendiğim kişiye aklım a yatkın kişiye oy veririm. .

    İşime gelmedi. .basar geçerim kimse babamın oğlu değil. .


    7 haziranda Erdoğan in kafasına sopayı biz vurduk. .siz bile sasirdiniz. ..kimse vatandaş in üstün de değildir. ..

    Ne kadar sevmem de çıkarım ve devletin yönetimi ne bakarım. .gerisi boş. .

    Biz Erdoğan i içimizden çıkardık. .suan a kadar bi hain ligini görmedik. .

    sizin tayfanin coookk hainligini gördük.

    İçinizden bi Kalender Ecevit çıktı. .
    Onuda halkın içinde bulundu diye Madara ettiniz. .
    Ya sizin bu ülkeye bi faydasız yok..
    Bi faydasız olsa şu tutmayan yere Yuvacık barajı yapmadınız. .

    Siz burdakilere Troll diyosunuz ya vallahi en büyük Troll sizsiniz. .sizin oldugunuz yerde.ot bile bitmez. .akan suyu kurutursunuz. .
    Çünkü içiniz disiniz hile hurda. .


    ...temmuz u siyasi rant olarak kullandi. .ne var bunda heralde kullanicak. .Siyaset in doğası bu..

    Begenilmeyen Perinçek bile kullanıyor. .
    Tabii isinize gelmiyor o ayrı. .

    Yahu kardeşim bizim ne Atatürk le
    Nede 30 ağustos la bi sorunumuz var ..

    Olamazda zaten. .ya sorun varmış gibi gosteriyosunuzya. .ona illet oluyorum

    Sanki Atatürk sizin tapulu maliniz. .
    Kardeş siz saygı duymaya devam edin orda kalın. ..biz ruhuna fatiha okuyalim. .kalbimizde tutalım ..onumuze bakalım. .hayat devam ediyor
    Teşekkür edenler (1)hakimbeyaz
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 537
    Yahu yazı sonunda birlikten bahsetmiş sin..
    Kardeşim biz kendi içimizden birbirimizi yeriz ama elin oğlu geldiği zamanda..vay haline

    O zaman birlik neymiş görür. .tabi hırsız icerde olmazsa. .
  • sahinmatematiksahinmatematik Gönderiler: 66
    misafir yikaG'ı eleştirdi sanırım 

  • misafirmisafir Gönderiler: 193
    Eleştirmedim, kim nasıl düşünüyorsa aynı muameleyi görür.
  • AzerAzer Gönderiler: 423
    Ağustos 6 düzenlendi
    sen sokaga vatandasin tokatindan kusmey icinmi cikmisdin yoksa vatanin icinmi?
    nobete muzik dinlemey icinmi gidin yoksa vatan icinmi?

    kim isterse erdogana kimde isterse ataturke tapar,biz 1400 yildan cokduki ALLAHA tapiyoruz
    Teşekkür edenler (2)BiKarınca Cengizhan_29
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 537
    Valla helal Azer kardeşim
    Teşekkür edenler (1)Azer
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    1400 yıldır Allaha tapıyosun tabii tabii.621 yıl boyunca Osmanoğullarına secde ettiniz.Şuanda da Tayyibe secde ediyorsunuz.Ama biz Atatürk'ü gönülden seviyoruz değerli bir büyüğümüz olarak görüyoruz.Atatürk size tek bir adama değil,Allah'a kul olmayı öğretti. Bütün padişahların hayatlarını biliyorum.Söylediği sözleri etraflıca düşündüm.Hepsi Allah ağzıyla konuşmuştur.Fatih Sultan Mehmet hariç hepsi Allah'a şirk koşmuştur.Sizin bildiğinizden çok farklı çoğu şey.İlaveten demokrasi nöbetlerini müzik boyutuna indiren biriyle kısır bir tartışmaya girmem zaten..
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 537
    Biz seveceğim iz kişiyi allah için severiz. .
    Bizim dinimizde sadece allah u âlem e kul ve köle olma inancı vardir. .Çünkü o Tektir. Ondan başka ilah yoktur. .yarattı gi insanları onun ilahi kudreti inancı ile severiz. .tapmak la bi derdimiz yok ..Biz allah a teâlâ ya tapariz ..

    Ama Hindistan ta ineklere tapiyolar. .
    Çinde buda. La ya tapiyolar. .
    Türkiyede çok az bi kesim Atatürk e tapiyor. .
    Yapacak bişey yok. .
  • misafirmisafir Gönderiler: 193
    Dile kolay 621 yıl Osmanoğulları , Türk derin devletine kendine secde ettirmiş. Asıl soru, Osmanoğullarından sonra bu Türk derin devleti kimlere secde etmiş
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .