DerinDunya Haber Açıldı! Sizleri de bekliyoruz : DerinDunya Haber
DerinDunya Sözlük açıldı! Sizlerin de katılımını bekliyoruz...

AYHAN OĞAN VE YENİ DEVLET

135678

Yorumlar

  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Transformasyonun kralını yapan sensin onu söyleyeyim.Hepiniz bu transformasyonu yapacaksınız.Çünkü daha beni tanımıyorsunuz.Ben tarih başta olmak üzere bir çok konuda araştırmalar yapıyorum.İlk baştan beri saygı gösterseydiniz bana,sormuş olduğun soruların cevaplarını taa o zaman alırdın ok.

    Öncelikle şunu bilmeniz gerek.Bu bayrak var oldukça bu devlet ismi ve yapısı var oldukça derin yapıyı ve bahsetmiş olduğum kırmızı kodları değiştiremezsiniz.Önce yeni bir devlet kurup kendi kırmızı çizgilerinizi yani kodlarınızı oluşturmanız gerekiyor.Yani bu ülkenin kodları bizzat ''Türkiye Cumhuriyeti'' devleti ismiyle var olan kodlardır.Devleti kökünden değiştirmedikçe ''Yeni bir devlet ismi,Yazı,kılık kıyafet,Cumhuriyet,Laiklik,Ulusal Değerler,Bayrak vs vs'' bu saydıklarımı değiştirmedikçe yeni kod yaratamazsınız.BU ÖZEL KODLAR SADECE BU DEVLET İÇİN GEÇERLİDİR.Aldığınız %50 oy olsun % 70.Hiç fark etmez.Hiç bir şey ifade etmez.Ancak size İktidarı verir.Hepsi o kadar.Zaten Erdoğan'ın amacı bu gizli yapıyı da ele geçirmektir.Her kurum ve kuruluşu ele geçirdi.Tek bir kaldı DERİN DEVLET.Ayhan Oğan onu kasdetti.Ancak bunu yukarda saydığım işleri yapmadan yani yeni devlet kurmadan ele geçiremezsiniz.Ayrıca kursanız dahi derin devlet canlı bomba gibidir.Kendisiye birlikte iktidarıda götürür.Erdoğandan sonraki gelecek kişi ise Yeni devletin ilk başkanı olur.Yani Erdoğan kendini feda etmiş olur.

    Örnek vermem gerekirse ; Enver Paşa bizzat Osmanlı derin devletinin adamıydı.Jöntürk'ü gerçekleştirdi.2.Abdülhamit'i indirdi.Ve devlet yapısını değiştirmeye yeltendi.Ancak O zaman Osmanlı Derin Devleti görevdeydi.2. Abdülhamit'i koruyamadılar.Enver hem derin devlete ihanet etmiştir hem de Orduya Alman lejyonlarını sokarak ve devlet yönetimine sabatayları ve masonları sokarak millete ihanet etmiştir.Yani o zamanlarda Osmanlı derin devleti ve gizli kodları mevcuttu.Şimdi ise Türkiye Cumhuriyeti derin kodları var.Aradaki mukayeseyi anlıyorsundur inşallah ?.Hani derin devlet canlı bomba gibidir dedim ya.İlk teşebbüs edeni kendisiyle birlikte öldürür diye.İşte Enveride öyle bitirdiler.Ancak Osmanlı derin devletini de Enver Paşa bitirdi.Ve ardından büyük lider Gazi Mustafa Kemal Enver'in açtığı yoldan devam etti.Daha sonra Çanakkale sonrası yeni Osmanlı derin devleti kuruldu başına Cevad Çobanlı Paşa geçti.Ve o da Mustafa Kemal'i Samsun'a yolladı.Daha o kadar çok şey varki.Çok uzun olur diye kardeşim kısa kesiyorum.

    Gizli kodlar ne diye sormuşsun.Aslında çok güzel bir soru.Ancak bu soruna vereceğim cevap için bu sayfa yetmez.Ayrıca yazarken çok yorulurum.Sana şöyle söyleyeyim ; Osmanlı zamanında var olmayan fakat Türkiye Cumhuriyeti zamanında oluşturulmuş olan şeyler.Ya da Osmanlı zamanında olupta Atatürk'ün bizzat kaldırdığı ve yeni Türkiye'ye uyarladığı kurallar.Bu söylediğim şeylerden yola çık.Akıllı birisin sen.Ne söylemek istediğimi çok iyi anlamışsındır.Bütün Ulusal değerler bu kodların içinde.Tehdit algılamaları vs vs.Cevabını sen de biliyorsun aslında.Yeter ki bunları aşmayın.Devleti yönetin ve hep birlikte bu ülkede değerlere saygılı olarak ilerleyelim.Benim istediğim tek şey bu.

    Saygılar Sevgiler.
  • AzerAzer Gönderiler: 548
    ihanetle kurulan kodlar,birgun ihanete ugrar elbet, sizin kodlara erdogan ihanet etmedi, vaktinde osmanlinin kodlarini satginiz adamlar bugun sizn kodlarinizi erdogana satdi, osmanli kodlari yazilirken ihanetsiz yazilmisdir

    bu arada bugun sizin kodlarin fatihasi verildi
    Teşekkür edenler (1)BiKarınca
  • AzerAzer Gönderiler: 548
    sen Cumhuriyet kodlarinin Osmanli kodlarindaki, farki bilmey istoyorsan eger,nerden geldiklerine bak belki ozaman anlarsin

    Osmanli kodlarini hicbir zaman parcalayamadilar, sadece vakti gelenedek dagili halde bekletildi, cunki o kadalrin korucusu ALLAH dir, kulu diyil, kul sadece vastacidir
    Teşekkür edenler (1)BiKarınca
  • oguzoguz Gönderiler: 20
    cok sey konusulmus ben baaştaki saçma bir cümlesine dikkat çekmek istedim.arkadas demiş ki yeni bir devlet kurmak imkansız olaagan dışı bir durum gerekli yeni devlet için hem bu devlet kurulurken ki şehitlerimize ihanet etmiş oluruz diyor .ya hu o zaman ataturk te olağan dışı bir zaman diliminde bu devleti kurarken osmanlı kurulurken şehit olan atalaarımıza mı ihanet etti ayıp  etti ne konuştugunun bile arkında değilsin.kpss ye girdiysen puanını ve tarih netini paylasır mısın
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Tartışmayı bitirelim yine saçmalamaya başlamış bazı arkadaşlar :) Adam Osmanlıyı Allah koruyor dedi.Allah'ın işi gücü yok senin kodlarınımı koruyacak.Mondros da niye koruyamadı o zaman.Koruyamadı değil korumadı Allah.Allah'ın herşeye gücü yeter.Lakin korumadı.Çünkü Osmanlı çağının gerisine düştü ve İslamiyet'i rezil etti.Artık yeni bir yapı şarttı.Allah ıslah için Mustafa Kemal'in önünü açtı.Lakin bunu anlamak için ilim ve bilim şart.Sizin gibi adamlar bunu anlayamaz.Adam Osmanlı'nın kodlarını Allah koruyor dedi ya :) Tam bir rezllik.Osmanlı Allah'ın devletimi kardeş.Şu Osmanlıya bu kadar ruhani hava vermeyin gülmekten öleceğim..
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Ayrıca Azer  adlı arkadaş,Atatürk her türlü din dogmasının üstünde bir gençlik yaratmak istiyordu.Din dogmalarının üstünde !!.Ancak bunu tam başaramadı.Atatürk'ün şehit edilmesinde sizin de parmağınız var.Yani radikal islamcıların.Çok iyi bildiğim bir konu.Yani Atatürk sadece Allah'a tevekkül etmekle yetinmeyin,aklınızı ve fikrinizi ortaya koyarak sizde elinizi taşın altına sokun demiştir hayatı boyunca.Kuran-ı Kerim'in ilk ayet sözü Oku'dur.Ayrıca Kuran da bir çok ayet de aklın kullanılmasının önemi vurgulanmıştır.Dünyanın yaradılışından tut da,İnsan oğlunun dünyaya nasıl geldiği hepsi anlatılır.Kuran'ın Türkçe mealini okuyan biri olarak söylüyorum sana bunları.Sizin gibi robotlar sadece Arapçasını okur ve geçer.Peki niye bir tane müslüman bilim adamı kalkıpta bu ilmi gerçekleri ispat edemedi.Yani Kuran ile Atatürk'ün ilmi birbirine çok yakındır.Dünyadaki buluşların tamamına yakını gavurlar tarafından yapılmıştır.Osmanlı döneminin son 300 yılı çöptür.Buna Abdülhamit de dahil.Allah o yüzden bizi Islah etmek istedi anladın mı ?.Osmanlı döneminin en iyi bilim dönemi sandığınız Sultan Süleyman döneminde dahi bilimin zerresi yapılmamıştır.Sadece Kültür ve Sanat çok ileri düzeydeydi.Özellikle edebiyat.Ancak O dönemde dahi bilim adına hiç bir şey yapılmadı.Allah'ın tepkisi bunaydı bence.Albert Einstein'ı tanırsın belki. Kendisi ; ''Ben Allah'ın düşüncelerini öğrenmek istiyorum'' diyip izafiyet teorisini ortaya atarken,Yada Galileo dünyanın yuvarlak olduğunu bulurken,Ediosn Elektriği bulurken vs vs vs..Bizimkiler aman o günah Allahın işine karışmayalım,çarpılırız dediler.Allah sizi çarpacak zaten merak etme.Nasıl İslam alemini geriye götürdünüz.Allah son 300 yılın hesabını o bütün padişahlardan soracak kuşkum yok.
    Siz varya o kadar çok şey istemeye başladınız ki.Bu kadar çok şey isterken elinizdekilerden olacaksınız farkında değilsiniz.Yani devlet yapısını değiştirmek isterken,İktidardan olacaksınız haberiniz yok.
    Saygılar,Sevgiler.
    Not: Her bir cümlem şaheserdir.Sadece anlayabilene !!!
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 600
    Bişey sorucam bu yikamatik arkadaşa. .Atatürk peygamber mi. ..acaba beklenen Mesih Atatürk mydu acaba. .biz mi kaçırdık..

    Yahu kardeşim sen osmanliyi yerin dibine şok. .eyvallah yani ceddini inkâr edenlerden ol..peki
    Bu senin çok çok çok zeki olan derin devletin
    Ha bu devlet için ne yapmış. .ben söyliyim en iyi icraat larını

    1 .. cok sevdiginiz Atatürk u siyanur le zehirlemisler. .

    2.. yerine gotunu almanlara satan İnönü şerefsiz ini getirmişler. .

    3 .Türkiye Cumhuriyeti gecmis kodlara donmesin diye Menderes i astilar. .

    4 ..1967 darbesini yapıp ordudaki ne kadar vatansever komutan var hepsini attilar. .

    5..yerine Mason Demirel i getirilerek..isparta da ona bi Anıtkabir yaptilar. .Bu devlet için çok şey yaptiya. ..

    6..abd İsrail uşağı. .Evren i getirdiler. .

    7..evren in yaptığı pisliklerini Özal a temizlettiler. .

    8..Özal ipleri eline aldığı zaman onuda meyve suyu ile yokettiler. .30 yıl sonra mezarını actilar. .hala cesedi saglamdi. .ama anlayana..

    9..millet i daha iyi duzmek için 3 u bi aradayi getirdiler. .

    10..sonra tayyip i getirdiler. .bizim adamimiz diye..Allah in sopasi varmış demekki. .

    Peki kardes senin bu gizli kodlu derin devletin ne yapmış

    Valla heralde ülkenin. ...koymak böyle bişey. .

    Bisiklet in tekeri bile yurt dışından geliyordu. .bi zamanlar
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 600
    Şu meşhur marsall planini senin derin kod lu
    Devletin mi imzaladı. ..ne kazandık acaba..sap...mi..

    Hele şu isinlama teknolojisi nde dünyadaki bilim adamlarından daha ileride olan engin Arık ve ekibini neden oldurduler. .
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 600
    Kuran i kerim le Atatürk un ilmi bir diyor...ya sabır. ...
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 369
    Arkadaşlar insanlar sizin kadar derin tarih bilgisine sahip olamayabilir bu bir suç mu ? o nedenle edindiğiniz bilgileri kırmadan dökmeden hakaret ve küfür etmeden aşağılamadan anlatınız lütfen. Bırakın gün sonunda eğer hakaret edilecekse buna okuyucu karar versin.
    Yıkag  sana bir soru sorabilirmiyim.  Elbette cevap vermek zorunda da değilsin.Türkiye Cumhuriyeti Devletinin derin kodları  ile Osmanlı devletinin derin kodları arasında sistemsel olarak ne gibi farklar vardı.? T.C devletinin kodlarında millet yani halk tam olarak nereye oturuyordu. Halkın rolü yada halka verilen değer ne idi ? bu doğrultuda şapka giymedi diye kendi milletini asan tarihte başka bir devlet varmıdır ? 

  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    hakimbeyaz  güzel konuya temas etmişsin.Daha doğrusu güzel bir soru sormuşsun.Lakin soruna layıkıyla cevap verebilmem için,1897 deki Basel Konferansına gitmemiz gerekir.Bu konferansın gizli gündem maddelerini Youtube kanalımdan açıkladım.İşte beni takip etseniz çok iyi tanıyacaksınız.Ama sizde o yok.Siz ancak anlamadan dinlemeden asıp kesersiniz.O siyonist kongrede Sevr Antlaşması yapılmıştır.Amaç büyük ortadoğu projesini o yıllardan başlatmaktı.Şu anda günümzde Erdoğan bilerek ve bilmeyerek buna hizmet ediyor.O kongrede konuşulan şeylerden biri 2. Abdülhamit'in durumu.Jöntürk devrimini gerçekleştiren halis muhlis Ulusalcılardır.Ancak ilerleyen zamanlarda kongrede konuşulduğu gibi siyonistler bu yönetimin içine sızdı.Jöntürk'ü yapanlar dış güçler değildi yani.Bizzat Ulusalcılardı.Lakin daha sonra İttihat ve Terakki'nin içine sızdılar.Bakanlıklar aldılar.Orduda en üst rütbelere yerleştiler.Limon Von Sanders Mason localarına girmiş olan biridir.Bu sebepledir ki Enver dışlandı ve derin devletten kovuldu.Ancak 2.Abdülhamit'in de halk tarafından çok sevildiğini zannetmeyin.Yüzlerce ispatım var.Yazılan mektuplar var.Yapılan zulümler var.Halkın yarısı Abdülhamit'den nefret ederdi.Tıpkı bugün gibi.Aynı Erdoğan.Zaten ben ikisini birbiriyle çok benzetirim.Hem yönetim tarzları hem halk sevgisi açısından.
    Türkiye Cumhuriyeti'nin kodları hatalı değil.Zamanın şartlarına göre hazırlandı.Osmanlı kodlarıda Timur'un Yıldırım Bayezıd'ın ölümüne sebep olduktan sonra yazıldı.Ankara savaşından sonra.O kodlarda o zamanın şartlarına göre yazıldı.Fatih zamanında değişti.İstanbul feth olununca bu sefer dünyanın başkenti bizim olmuş oldu.Dünya lideri olduğumuz için yeni kodlar yazıldı.Taa ki 1915 e kadar.Çanakkale savaşından sonra ''Yeni Osmanlı Derin devleti'' kuruldu.Ve bu geçici oluşum 8 yıl sürdü.Milli Mücadeleyi,Samsun Projesini bu komite hazırladı.Ve padişaha verilen 24 kişilik samsun ekibinin altına ''Liderleri Cumhuriyetçi Mustafa Kemal olacaktır'' diye not düşüldü.Yani sizin o dikdatöryel devrimler dediğiniz devrimler bizzat Atatürk samsun'a çıkmadan önce hazırlandı.Atatürk cumhuriyetin kurulacağını Erzurum kongresinde söylendi.Hilafet makamının önemsizliğini Amasya tamiiminden sonra yayımladı.Atatürk ilk heykeli bile 1916 da ŞanlıUrfa da yapılmıştır.Sebebi ise ; Çanakkale savaşındaki başarıları sebebiyle.Vahdettin Atatürk ile Hindenburg ziyaretine gider 1917 yılında,Gazi Paşa ''Anafartalar kahramanı'' diye çağrılır.Yani Atatürk bırak Türkiye'yi dünyada ünlüydü.Hemde Kurtuluş savaşından önce.Yani bilmediğiniz çok şey var.

    Bir sorun daha var o da şahsi hata varmı diye.Atatürk'ün yok.Daha doğru üç beş tane siyasal hatası var.Örneğin , Meclisin Ankaradan Kayseriye nakledilmesini istemesi hataydı.Derin Devlet karşı çıktı geri adım attı.Enver'in yanlışı çoktu.1. Dünya savaşından tutda.1912 deki sopalı seçime kadar.Kurtuluş mücadelesinde doğuda 90.000 kişilik ordusu olan Kazım Karabekir'in elini koluna bağlamasından tut da,Atatürk'ü tehdit eden mektubuna kadar.Ve tabii ki Kafkas Cephesi.Kurulan sözde Kafkas İslam Ordusu.Rusyaya gibi çok donanımlı bir orduya karşı ayakları çıplak askeri o dağa götürmesi.Yüzlerce binlerce hatası var.Sonunda da Türki Cumhuriyetlere giderken geberdi zaten.

    Birçok soruna cevap verdiğimi düşünüyorum.Keşke herkes senin gibi tartışma kültürüne sahip olsa.Yanlız bana değil de,bana bulaşan arkadaşlara söylemeni isterdim.Yazında ki ilk cümlelerini.Eyw.

    Saygılar,Sevgiler.
    Teşekkür edenler (1)hakimbeyaz
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 369
    yada daha düne kadar kendi insanına kara lastik giymeyi reva gören, insanları kuyruklarda öldüren  sen sağcısın sen solcusun, sen alevisin sen sünnisin, sen ulusalcısın sen laiksin, sen şeriatcısın yobazsın ...vs.vs gibi saiklerle bir devlet yada bu devletin derin kodlarını nasıl açıklayabiliyorsun ? sence de burada bir sakatlık yok mu ? Bu aziz millet bunu hakediyor mu ? BU NASIL ÖZEL KOD Kİ kendi insanına zulmediyor ? Savaş AY' ın yıllarca proğramlarında izlediğimiz olayların yoksa yaşayageldiğimiz olayların hepsi kurgumuydu ? biz hayal dünyasında mı yaşadık ? yetmedimi bu millete yapılanlar ? Bumudur DERİN KOD ?????
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 369
    Eğer ileri sürdüğün derin kodlar bunlar ise milletin büyük çoğunluğu bunu istemiyor artık diye düşünüyorum. Bu kodların içinde yer alan '' TEHDİT ALGILAMALARI '' dediğin sencede bir algıdan ibaret olmasın olabilemez mi ?
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Ayrıca ; söylediğim gibi 8 yıllık geçici derin devletten sonra 1923 Mart ayında daha Cumhuriyet ilan edilmeden,Yeni Osmanlı Derin Devleti görevini tamamlamıştır.Onlar zaten kurtuluş Mücadelesi için kurulmuş,Enver Paşa'ya olan nefretten dolayı kurulmuştur.Görevi Resuhi Bey'e devretmişlerdir.Cevad Çobanlı Paşa ile Resuhi bey damar olmayan yerden bileklerini kesip birbirine tokuşturmuşlardır.Bu derin devlet de görevi devretmek anlamına gelir.Cevad Çobanlı Paşa öldüğü zaman bileğinde kesik izi varmış.Ben aynı izin Resuhi beyde olduğunu da iddia ediyorum.
    YANİ KURTULUŞ MÜCADELESİ İÇİN ZEMİNİ DERİN DEVLET HAZIRLAMIŞTIR,MÜCADELEYİ BAŞARIYA MUSTAFA KEMAL PAŞA ULAŞTIRMIŞTIR.Ancak Atatürk asla ihanet etmemiş,bizzat derin devlet ile inkılapları gerçekleşmiştir.Halkın büyük bölümüde bu inkılaplara olumlu destek vermişlerdir.
    Teşekkürler.
    Teşekkür edenler (1)hakimbeyaz
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 116
    Tehdit algılamaları dediğim ; İç ve Dış tehditler kardeşim.Darbelerin niye nasıl ve ne zaman yapılacağını belirtiyor.Dış devletler ne yaparsa bizim egemenliğimizi tehdit eder.Mit'in gizli ajanları kimdir.Ülkedeki gizli Cephanelikler gizli sığınaklar.Devletin kuruluş amaçları.Doğal sınırları.O kadar fazla şey var ki.Sabaha kadar konuşuruz.
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .