DerinDunya Haber Açıldı! Sizleri de bekliyoruz : DerinDunya Haber
DerinDunya Sözlük açıldı! Sizlerin de katılımını bekliyoruz...

3. DÜNYA SAVAŞI VE TÜRKİYE

2

Yorumlar

  • yavuzyavuz Gönderiler: 21. Derece
    Japonya nın tarafsızlığı söz konusu olamaz 100 den fazla askeri üssü var ABD nin. Fabrika açılışı yabancı sermayeye güvenli liman mesajı gönderimi sadece.
    Teşekkür edenler (1)Cengizhan_29
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 843. Derece
    Ağustos 15 düzenlendi
    Öncelikle hoş geldin Nurdan.İlk yorumunu benim başlığıma yapmışsın teşekkürler.Ben bu platform da çok fazla sevilen biri değilim. Zaten zaman içinde görürsün :) Tek muhaliflerden biriyim.Tekrardan hoşgeldin.
    Tabii ki her ülkenin liderleri kendi ülke menfaatlerini korumak için adımlar atar.Gizli gündemleri vardır elbette.15 yıllık iktidarlığı boyunca akp,Davos gibi,Mavi Marmara gibi,Hollanda krizi gibi,Rus uçaklarının düşürülmesi gibi,Ermenilerle olan sözde soykırım sorunu gibi ve daha niceleriyle ilgili attığı adımlar başka,daha sonra bunlarla ilgili tasarrufları başka olmuştur.Örnek ; Davos krizi ve sonrasında Coca cola fabrikasının açılışında rabia işareti. Ve Filistinli kardeşlerimiz şehit olurken.Aslında buna Kissinger görüşmesi ve daha bir çok şey ekleyebiliriz..Çünkü kissenger masondur.Yahudi hizmetkarıdır.Rus uçağını biz düşürdük dedi sayın Erdoğan daha sonra yok olurmu öyle şey Fetö düşürdü dedi..Mavi Marmara da tazminat istendi daha sonra Sayın Erdoğan ''Ben mi söyledim onlara gitmesi için'' dedi.Halbuki o yardım gemisini kendisi göndermişti.Hollanda krizinde,başkanlık sistemi için koskoca bir bakan hemde bir bayan harcanmıştır.Dayak yemesi için gönderildi o bayan bakan.Ve amaçlarına ulaştılar.Ermenistanla sınır kapısı kapandı.Daha geçtiğimiz günlerde bizzat Erdoğan'ın gayretleriyle yeniden açıldı.Yani o kadar çok hata varki saya saya bitiremem.Benim Erbakan'ı Erdoğan'dan ayırma sebebim Ulusalcılık görüşüdür.Erbakan Milli Görüş yani Ulusalcılığın yan kolunu temsil ederdi.Yani Ulusalcılığın sağ kesimini temsil ederdi.Ancak Sayın Erdoğan da bu yok.
    Teşekkür edenler (2)hakimbeyaz nurdan
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 3133. Derece
    Ağustos 15 düzenlendi
    Bizde sana tekrar hoşgeldin diyelim yiğit kardeşim. Cumhurbaşkanına makamına binaen sayın Erdoğan diye hitap etmen şahsen benim için yeterlidir. Bir üst yorumunda bunu gösterdiğin için teşekkür ederim. istediğin kadar eleştirebilirsin. hatta beraber eleştirelim. Yiğidi öldür ama hakkını da ver, daha iyisi nasıl olabilir diye. Hatta bir yorumunda diyorsun ki ''Şu anda biz şu sözü söyleyecek olmalıydık bence ''Siz kimsiniz ki bize sormadan bir dünya savaşı yapıyorsunuz.Bizim iznimiz yoktur.Herkes sağduyulu olacak'' Şu sözü söylecek durumda değilsek bunu kendimize sorgulamamız lazım.
    Bu yorumuna aynen imzamı atarım.
    Konu hakkında şimdilik yorum yapmak istemiyorum. Çünkü kafamda hala bir yerlere oturmayan noktalar var. Anlayacağınız kafam karışık.  3. Dünya savaşı çıkar mı ? çıkmaz mı ? kim nerede yer alır ? yada almalı mı ? en önemlisi de  bu konu ile alakalı olarak PARA yı takip etmeye çalışıyorum. Küreselcilerin  hangi durumda en karlı çıkacağını hesaplamaya çalışıyorum. Çünkü bu süreci o tarafa evirmeye çalışacaklardır........... 

    Bu arada küreselcilerin kraliçe ile son durumları ne ? bilemiyoruz. Sağ olsun Ahmet Abi de çekildi kabuğuna. Biliyoruz imkanlar sınırlı sayın abim ama artık videolarından bizleri mahrum etmesen hani diyorum. Derindünya forumu açar açmaz  yeni video var mı diye heyecanla bakar iken metemorfoz ekoller yazısını görmekten sıkıldık  hani......
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 843. Derece
    Hoşbuldum hakimbeyaz kardeşim.Umarım bu başlangıcım herkes için bir düşünüş olmuş olacak.Yani bu arkadaş ne söylemek istiyor diye inşallah düşünülür bu sefer.Bende şu anda gözlem halindeyim zaten.Şu ana kadar olan izlenimimi paylaştım kardeşim.Ayrıca Ahmet ağabey yoğun her halde şu günlerde.Yoksa sizleri ihmal etmezdi.Siz daha iyi tanıyorsunuz tabi.
    Teşekkür edenler (1)hakimbeyaz
  • hakimbeyazhakimbeyaz Gönderiler: 3133. Derece
    Ya ben de bir defa gördüm kendisini Ankara' ya ziyarete gittik evinde misafiri  olduk.  tanıdığım kadarı ile hoş sohbet,  sevecen, misafirperver, mütevazi, şirin, türk milletinin müslüman bir ferdi. Tanısan eminim sende seversin. ''Sizleri ihmal etmezdi demişsin.''  üzüldüm. oysa ki biz bir aileyiz forumdaki herkes birbirinin kardeşidir der Ahmet abi. Madem sende forumdasın sende bizim kardeşimiz oluyorsun.  ''Bizleri'' ihmal etmesin Ahmet abimiz diyerek biraz yağ yakalım. Belki video yayınlar.  
     Yani biz normal halini gördük. Celallendiğinde nasıl olur onu bilemiyoruz.........
    Teşekkür edenler (1)Karatoprak_ygt
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 843. Derece
    Ağustos 15 düzenlendi
    Ahmet ağabey'in celallendiği halini bende görmedim.Lakin tahmin ediyorum :) görmeniz büyük ayrıcalık.Ben canlı görme şerefine nail olamadım.Lakin görmüş kadar oldum.Kendisini yanlış tanımışım zaten kendiside biliyor görüşlerimi.Videolar yayınlayacağını yakın bir zaman da tahmin ediyorum.Neyse kardeşim akşama herkesi bekliyorum çok farklı bir başlık açacağım.Çok çok değişik bir yazı yazacağım.Tarih ve siyaset ile ilgili görüşlerimi zaten bilmektesiniz.Lakin bu din ve bilim üzerine olacak bir yazı.Yüksek sayıda katılım bekliyorum Allah'ın izniyle.

    Dediğim gibi kardeşim akşam görüşürüz kendine iyi bak.
    Teşekkür edenler (3)BiKarınca BAMSI_BEYREK hakimbeyaz
  • BAMSI_BEYREKBAMSI_BEYREK Gönderiler: 833. Derece
    Bu arada Kuzey Kore "Guam Planini" erteleme karari almis. Iyi oldu diyebilirim. Ya da bunlar dünyanin önünde it dalasina girisip arka planda bir seyler mi hayata gecirdiler? Ya da sadece hangi ülkelerin nasil bir tavir sergileyecegini mi tarttilar?
  • nurdannurdan Gönderiler: 132. Derece
    Tesekkurler Hosbulduk @YikaG

    Yazdiginiz yorum bende Ahmet abinin anlattiklarini yeteri kadar dinlememiş olabileceginiz hissini uyandirdi. Ahmet Abiyle ayni fikirde olacaksiniz diye birşey yok tabiki fakat bu forumda olmaniz sebebiyle dusuncelerine onem veriyor olsaniz gerek. Ben Ahmet abinin videolarini, makalelerini, soru-cevaplarini tekrar okumaniz fikrindeyim. Bu sizin olaylara daha dogru bakabilmeniz ve objektif olmanizi saglayacaktir. Ve birde sanki fazla ideolojiksiniz gibi hissettim. Bu yaninizi olabildigince torpuleyebilirseniz eleştirilerden kurtulabilirsiniz belki. Forumdada kişileri degil fikirleri konuşuruz. Forumuda asil amacindan saptirmamis oluruz böylece. Umarim yanlis anlamamissinizdir. Ve anlayisla karsilarsiniz.

    Muhalif olmaniz konusuna gelince bence bu forum icin cok pozitif bir durum. Forumu tek seslilikten kurtarir ve fikir çeşitliliği sağlar. 
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 4643. Derece
    Ya yiğit kardeşim yine üst perde den gidiyosun. .otoban a çıktın hız 120 km..
    Bak ilerde radar var. .sinir etme adami. .
    Muhalif gorustesin diye burdakileri hakir görme. .
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 4643. Derece
    Burada herkes ayrı şeyler söylemesi forum a renk katiyor. .herkes in kendine ait bi bilgisi var..Biz senin peşinden neden gidelim. .

    Ne özelliğin var mesala. .çok mu bilgilisin. .
    Bu ulusalcilar çok bilgili olduklari için suan uzay çağını sayenizde yasayamiyoruz. .

    Millet Feza ya gidiyor. .biz hala yerinde saydigimizi zannediyorsunya. .bence yaniliyorsun..

    Burda bi tek sen misin muhalif. .
    Obur arkadaş larda var..niye onlara tepki gösteriyoruz. .
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 4643. Derece
    Kuzey Kore ile ilgili bamsi kardeşim.

    .ben şunu dedin ..Bu kim amcanın okul arkadaş lari abd dış işleri çalışanlarınin çocukları. .

    Ama yinede söylüyorum atom biyerde patlayacak. .
  • Karatoprak_ygtKaratoprak_ygt Gönderiler: 843. Derece
    Görüşlerin için teşekkürler Nurdan.Ahmet ağabey'in yorumlarını yazılarını makalelerini tabii ki okuyorum.Ancak bu görüşlere katılacağım manasına gelmez.Ahmet ağabey'in şahsına duyduğum saygıyı kelimelerle ifade edemem.Lakin aynı görüşte olacağız diye bir kural da yok.Zaten kendiside bana hiç bir zaman böyle bir dayatma uygulamadı.
    Evet benim ideolojim bellidir.Ben bir tarafım evet.Ulusalcılığın tarafındayım.Sayın Erdoğan'ı sevmem ve kendisi benim görüşüme 180 derece zıttır.Ancak aldığı oylara saygı duyuyorum.Aynı şekilde Cengizhan kardeşim de dahil herkese saygılıyım.Karşılığında da mutlak saygı beklerim.Ben muhalif olmak için muhalif değilim.Zaten öyle olduğum için öyleyim.O yüzden herkese sevgiyle ve saygıyla yaklaştım bugüne kadar yine aynısı olacak.Benim sloganım hep şu ''Gerçek Türkiye ancak gerçeklerin konuşulup,farklı bakış açısındaki insanlara saygılı olunduğu zaman ortaya çıkacaktır''.Dürüst,samimi,cesur Türkiye gençliği için bu çok önemli bir husus ..
    Teşekkür edenler (3)Cengizhan_29 BiKarınca nurdan
  • çokuğraştılarçokuğraştılar Gönderiler: 1573. Derece
    İnsanların rahatsız olduğu şey mualif olman değil insanlarla alay edercesine yazı yazman şahsen benimde recep tayyip erdoğana karşı bazı mualif düşüncelerim var ama ortada tek bir gerçek varsa şuan türkiyede recep tayyip erdoğandan iyisi yok ve kolay kolayda çıkmaz hayır ben varım diyen varsa buyursun meydanlara .
    Her ne olursa olsun ortada bir gerçek var göktürk  uydusu fırlatıldı mı fırlatıldı ilk  yerli malı helikopteri ürettik mi ürettik
    motoru ingiliz yapımı olsada ilk yerli tankımızı ürettik mi ürettik ingiltere ile ortak üretilsede ilk uçağımızı yapıyormuyuz yapıyoruz türkiye ekonomisi 15 yıl öncesine göre iyi mi iyi türkiye dünyanın dönüşünü az da olsa değiştirebiliyor mu değiştiriyor  allahınızı severseniz söyleyin bu dediklerimi kim yapacak Doğu perincek mi yapcak hıyardar oğlu mu yapıcak tabi ulusalcı kanattan laf olsun diye değilde gerçekten bunları yapıcak biri varsa söyleyin  destekleyim...
    Teşekkür edenler (2)Cengizhan_29 BiKarınca
  • Cengizhan_29Cengizhan_29 Gönderiler: 4643. Derece
    Kardes bu hiyardar oğlu lafı iyi geldi. .moralim düzeldi. .

    Bu aralar görünmüyor. .Enis abisi kuyruğuna yapismis çekiyor. ..
    Teşekkür edenler (1)çokuğraştılar
  • SarkKervaniSarkKervani Gönderiler: 11. Derece
    Savaşı Çıkaran Şımarık Çocuk Değil, Bitiren Olgun Ve Güçlü Abi Oluruz İnşallah
    Teşekkür edenler (1)Cengizhan_29
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .